.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درخشش ورزش های رزمی مازندران در کشور

از همان ابتدا قابل حدس زدن بود که انتخابی تیم ملی پنچاک سیلات در سالجاری با حساسیت ویژه ای دنبال شود. پس  از راهیابی مسابقات پنچاک سیلات در بازی های آسیایی 2018 نگاه  وزارت ورزش به این رشته بسیار متفاوت شد تا آنجا که از فدراسیون ورزش های رزمی خواسته شد از همین حالا برای دستیابی به مدال در سال 2018 و در بازی های  آسیایی برنامه ریزی شود. همین حمایت وزارت ورزش کافی بود تا در مسابقات قهرمانی  کشور انتخابی تیم ملی پنچاک سیلات که در تاریخ  29 و 30 بهمن ماه در استان گلستان برگزار شده تیم های استانی با تمام توان به این مسابقه پای بگذارند.

به گزارش شمال نیوز تیم آقایان و بانوان مازندران که از ماهها  قبل در اردوی آمادگی به سر می برد از سوی کارشناسان امر به عنوان بخت اول مسابقات شمرده می شدند. البته ورزشکاران مازنی نشان دادند حدس کارشناسان بیهوده نبوده و با اقتدار مثال زدنی  هم در آقایان و هم در بانوان مدال ها را درو کرده و به مقام اول دست یافتند.

 تیم بانوان در چهار وزن به 2 مدال طلا و یک نقره دست یافت  البته یکی از بازیکنان مازنی که او هم بخت اول ورزش بود در بازی نخست دچار آسیب دیدگی  شد تا یک مدال مسلم مازندران از دست برود.علی ایحال تیم بانوان پنچاک سیلات مازندران با همین سه ورزشکار سه مدال مرغوب کسب کرد تا مقام اول تیمی کشور را بدست آورد.

در مسابقه آقایان هم وضع به همین ترتیب بود به طوریکه از 8 وزن مسابقه آقایان، تیم مازندران 4 مدال طلا و یک مدال نقره کسب کرد تا بار دیگر  قدرت مسلم ورزش های رزمی مازندران در عرصه کشور به همه اثبات شود.

 

پنچاک پنچاک
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.